Sofies Wellness

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Sofie - 12 april 2012 18:00


 


Medan jag är borta på andra sidan jorden passar vi på att köra en frågestund. Fråga på bara bland kommentarerna så svarar jag så gott jag kan när jag kommer hem :D


Av Sofie - 12 april 2012 04:25


Jag saknar svenska grotfrukostar med kokta agg, aven fast att ata lyxfrukost pa cafe varje dag inte heller ar sa dumt ;)


Hej hopp dar borta i Sverige!

Jag sitter hos pappas kusin i Washington DC efter manga hektiska dagar i New York med familjen. Jag (eller vi) har gjort en massa, allt fran att se frihetsgudinnan till att ga pa en riktig gospelgudstjanst i Harlem. Jag har shoppat en massa klader och gatt och kollat i en massa mataffarer for skojs skull (min familj blev riktigt trott pa mig haha). Jag har atit en massa gott, inte tranat ett dugg men gatt en massa over hela manhattan. Igar umgicks jag med en kompis fran Stockholm som ocksa var pa besok dar, riktigt kul for tva 15-aringar att springa runt ensamma i en av varldens coolaste stader och igar kvall var jag aven med familjen pa broadway musikal, vilket var en upplevelse.


Som ni forstar gar dagarna i ett har. Och jag har inte haft tillgang till nagon dator forran nu. Kul att logga in och ha fatt en massa nya kommentarer. Om jag hinner ska jag lasa och godkanna nagra strax :D Jag hoppas att ni forstar allt jag skriver utan att kunna anvanda de 3 sista bokstaverna i alfabetet!


Forresten extra meddelande till er som laser bloggen via bloglovin: Nastan inga av mina tidinstallda inlagg har kommit upp sa kika garna in pa bloggen for att lasa alla inlagg som kommit upp under veckan (jag har haft problem med detta tidigare...)


Nu har jag som sagt lamnat New York for denna gang, men ska spendera ett par dagar i Washington DC och yttligare en annan langre norrut innan jag flyger osterut, och jag landar hemma i Sverige pa sondag lagom till skolan borjar igen (vill inte tanka pa det)


Jag hoppas era liv spinner pa precis som mitt vare sig var ni ar eller om ni jobbar eller ar lediga, jag far se om jag bloggar nagot mer live innan jag kommer hem, men kika in har anda for det kommer upp tidsinstallda inlagg precis som tidigare i veckan och ni far garna fortsatta kommentera som ni brukar :D


Goodbye, klockan borjar narma sig midnatt har, sa detta inlagg kommer lagom till att ni ska borja ga upp och ata frukost haha...

Sök i bloggen

Translate

Presentation


Välkommen till en blogg skriven av en 18-årig tjej från Stockholm om mat och hälsa! Här inspirerar jag till en hälsosam livsstil som håller på längre sikt utan dieter, kalorier och vikttänk! Jag älskar att testa nya recept och hitta på mina egna, dessa re

Följ bloggen på bloglovin

Nyttigt Gottis

Kontakta mig

                      Mail:

foodandhealthinmyway@yahoo.se

 

Instagram: sooofieee

Fråga mig

116 besvarade frågor

Middagsrecept

Topp-12 "Chokladigt"

 

Inlägg om vikt och kalorier

   

Superfood Guide

Nyttiga frukostmuffins

Kategorier

Vegetariskt

Pannkaksrecept

Andra inspirerande bloggar

Läsarfrågor med svar

Hitta recept

Matbloggstoppen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Bloggar om mat

Matklubbens Topplista

Senaste inläggen

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För recepten
 För frukostinläggen
 För inspirationen
 För bilderna
 För att du känner mig personligen
 Annat (kommentera gärna vad då)
 Det är första gången jag besöker bloggen
 Flera av anledningarna

RSS

Hälsobloggstoppen


Ovido - Quiz & Flashcards