Sofies Wellness

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Sofie - 20 september 2011 17:30

   

x Fil med pauluns dinkelflingor, en smulad frukt/nötboll (recept: http://food-and-health-in-my-way.bloggplatsen.se/2011/09/16/6247635-recept-frukt-och-notbollar/) och frysta blåbär


Ett litet mellanmål helt enkelt!


 

Av Sofie - 20 september 2011 12:00

     

Bulgur tycker jag är jättegott till det mesta. Men jag kan hålla med om att det kan vara lite tråkigt, särskilt om man har mest bulgur och inte så mycket till.


Igår till middag testade jag hur som helst GoGreens ganska nya bulgurmix med äpple, chili, ingefära och pumpafrön. Jag tyckte den var jättegod. Den smakade knappast äpple, fanns knappast några pumpafrön i och den smakade inte jättestarkt ingefära. Men det var rejäl smak av chili som hettade upp det hela och gjorde det jättegott tillsammans med ingefäran och det få äpplebitarna och pumpafröna som fanns i.


Så denna rekomenderar jag verkligen att köpa om man vill ha en ny variation på bulgur. Men annars är det nog lätt att göra sin egen bulgurmix, bara att riva ett äpple, smaka av med ingefära, skära en chili i småbitar och hälla i lite pumpafrön i sin bulgur.


Någon annan som har testat denna produkt?


    Gårdagens bulgurmix med marinerad kyckling och grönsaker


Av Sofie - 20 september 2011 09:30

   


Jag vill bara påminna om att ni alltid kan kontakta mig på min mail om ni undrar något:

foodandhealthinmyway@yahoo.se


Eller så kan ni självklart kommentera eller skriva en fråga här i höger spalt, så svarar jag!


För att inte missa nya inlägg, följ mig på bloglovin här:

http://www.bloglovin.com/blog/2602887/food-and-health-in-my-way/follow



Sök i bloggen

Translate

Presentation


Välkommen till en blogg skriven av en 18-årig tjej från Stockholm om mat och hälsa! Här inspirerar jag till en hälsosam livsstil som håller på längre sikt utan dieter, kalorier och vikttänk! Jag älskar att testa nya recept och hitta på mina egna, dessa re

Följ bloggen på bloglovin

Nyttigt Gottis

Kontakta mig

                      Mail:

foodandhealthinmyway@yahoo.se

 

Instagram: sooofieee

Fråga mig

116 besvarade frågor

Middagsrecept

Topp-12 "Chokladigt"

 

Inlägg om vikt och kalorier

   

Superfood Guide

Nyttiga frukostmuffins

Kategorier

Vegetariskt

Pannkaksrecept

Andra inspirerande bloggar

Läsarfrågor med svar

Hitta recept

Matbloggstoppen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Bloggar om mat

Matklubbens Topplista

Senaste inläggen

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För recepten
 För frukostinläggen
 För inspirationen
 För bilderna
 För att du känner mig personligen
 Annat (kommentera gärna vad då)
 Det är första gången jag besöker bloggen
 Flera av anledningarna

RSS

Hälsobloggstoppen


Ovido - Quiz & Flashcards